Doğal Haberler
Sağlık Haberleri
Kanser
Kanser riskini artıran vitamin | Kanser riskini artıran vitamin |
|
|
|
| Salı, 04 Mart 2008 | |
Fazla alınan E vitamininin kanser riskini artırdığı ortaya çıktı.Amerikadaki washington üniversitesinin 7bin 700 kişi üzerinde yaptığı bir araştırmaya göre,gereğinden fazla alınan E vitamini akciğer kanseri riskini %28 artırıyor.50 ile76 yaş arası kişiler üzerinde, 4 yıl yapılan araştırmada, günde 400 gramdan fazla E vitamini alan insanların daha fazla akciğer kanserine yakalandığı tespit edildi. Uzmanlar, sigaranın da kansere yol açtığını hatırlatarak, yaşam tarzı ve beslenmenin sağlık üzerindeki etkisine dikkat çekti. sabah |
|
| Son Güncelleme ( Salı, 04 Mart 2008 ) |
| < Önceki | Sonraki > |
|---|
Bu ayki ayın ürünü olarak zayıflama çaylarından Fitoform seçildi. Uzman editörümüzün incelemeleri ve uzman görüşler ışığında seçilen ayın ürünü tokluk hissi veren zayıflama çayı sloganıyla satılıyor.Çay aynı zamanda zayıflatma görevinde bulundugu gibi vücut dengesini düzenleyerek kanbasıncını da ayarlıyor.